Sensizliğe alışamadım – Emre Saltık

Sen gittin gideli Akdeniz gözlüm
İnan yokluğuna canım alışamadım
Ne kadar yalnızım bir bilebilsen
İnan sensizliğe gülüm alışamadım

Acılar içinde bir başınayım
Dost bir laf söylese ağlayacağım
Doğmuyor güneşim tutuldu ayım
Senin yokluğuna canım alışamadım

Mazlumi’nin boyun bükmesi gibi
Yeşil bağın gazel dökmesi gibi
Kurduğun binanın çökmesi gibi
İnan sensizliğe gülüm alışamadım

Söz-Müzik: Aşık Mazlumi

2 Yanıt to “Sensizliğe alışamadım – Emre Saltık”

  1. Mazlumi bey..akademik öğrenimli ve türk halk müziyi ilede çoklu yöresel olarakta eğitimli.Birde içten gelen anadolumuzun bağrı yanıklığını birleştirdiği zaman.insanın içerisindeki bağrı yanık duygularını nasıl kamçıladığını ifade edemiyorum.Eğer bu yazdıklarıma abartı diğenler varsa.Abartılarım çok çok az bile.Eğtimli eğtimsiz
    her türlü türk halk müziği söyleyen sanatcılara ve diğer müzik daları sanatcılarınada saygılarımla sevgilerimi sunarım.Bende amatörce halk müziği çalar söylerim.Benden başka kimse duymaz.

  2. Sen gitti gideli Akdeniz gözlüm.Aile ve aşk hayatı yönünden çok yönlü duygu ve düşünceleri bir araya getirmektedir.Halk müziğimizde buna benzer değişik ve çok yönlü eserler vardır.Örnek..Dilgamam yalvarıram terse dağında döndermişsin şeyğısenana meni.Dilgam YAHYA BEY.Çalar saat aldım kurmasın bilmez.horozun sesine kalğanım ah ah.Rametli reyhanı. Bir yiğidin cebinde para olmasa.Özü bülbül olsa dili lal olur. Sümani.dünyasını değişmiş cümle sanatcılarımıza Tanrıdan rahme ve yaşayanlarada sağlık ve afiyetler dilerim.

Bir Cevap Yazın

