İçime hep hüzün doluyor – Yıldırım Gürses

İçime hep hüzün doluyor
Yine sensiz sabah oluyor,
Geçiyor günler ömür doluyor,
Yine sensiz sabah oluyor.

7 Yanıt to “İçime hep hüzün doluyor – Yıldırım Gürses”

  1. ibak yazdı Says:

    ağabey bunu bir hatun kişi bana yollasaydı farklı anlardım:)
    sprik bir yana güzel eser
    eyvallah

  2. Bir hatun kişi de göndermiş olsaydı, sen yine bu eserden birşey anlamazdınız!

  3. biraz açarmısınız

  4. Hüznün cinsiyyeti olmadığını düşünüyorum…
    Çınar müzik clip yaparken kadını malzeme olarak kullanmış olabilir.
    Yıldırım Gürses, söz ve müziği farklı bir hava ve gaye için yazmış ve bestelemiş olabilir.
    Bu beni pek alakadar etmez.
    Benim şarkıya yüklediğim mana bencesidir.

    Misal:
    Abdurrahim karakoç, “Mihriban” adlı Şiirini yüreğindeki Sevgili’ye ithaf etmiş..
    Sorulduğunda bu Sevgili’nin Sevgililer Sevgilisi “Aleyhisselatuvessselam” olduğunu ifade ediyordu.
    Lakin, Musa Eroğlu’nun bağlamasıyla buluştuğunda ise Mihriban, öznesini değiştirmiş farklı bir kimliğe bürünmüştü.

    Beni anlamanızı beklemiyorum…

    Selametle…

  5. ibak yazdı Says:

    Anlamamı beklemeden paylaşmanız
    enteresan

  6. meral Says:

    canım kardeşim ellerine saglık.aşk Allaha varan yoldur..bilen bilir bilmeyene nasib olur inşallah..facebook da kullanamadım ama bu şarkıyı.üzüldüm.sevgiler.selam.Allah razi olsun..

  7. Cinsiyeti olmayan “ŞEY”=Hüzün
    yada cinsiyet ayrımı yapmayan tek “ŞEY”=Hüzün

    öyle ki ;
    hüzünlenmek için tek bir an düşünmek yeterlidir.Sonrada sukût ikliminde hüzünsel mevsimlerde yaşamak kadar derinliğe sahip olmak.Ve bir o kadarda manasına ermediğiniz cümleler kurmak .

    ve sözlerin bitmeyişi sonsuz üç noktalar ……..

Bir Cevap Yazın

