hayattan kaçış…

kaçmalıyım..
hiçkimsenin olmadığı yerlere..
ellere günlere görünmeden..
gidişin adına bürünmeden..

…ah canıma okuyası hayat..
çık damarlarımdan usul usul..
sessizce bigün ve kimsecik yokken..
kopar kendini benden..
ben yapamam bakma öyle..
yasak kılındı ezelden..

ben seni sevmiyorum..
benden gayrısı öyle olmasa da..
vaktim dolmasa da..
kıyamet kopmasa da..
ben seni sevmiyorum..

bir teneşirin özlemini duyurdun bana..
umudun katlini gösterdin bana..
sakıncalıydı..bakmamalıydım..
uzak tutmalıydın hayat..
oysa elimi kolumu bağlayıp;
kendi kendini yaktın önümde..
lanet..

hçkms

Bir Cevap Yazın

