Sen yanımda olmayınca

Ateş idim küle döndüm
Rüzgar idim yele döndüm
Evvel yârin dostun idim
Şimdi uzak ele döndüm

Yağmur idim damla oldum
Neşe idim gamla doldum
Evvel yanında yâr idim
Şimdi uzaklarda soldum

Sen yanımda olmayınca
Bahar bilmez güle döndüm
Türkülerim öksüz kaldı
Düzen tutmaz tele göndüm

Özhan Eren

Bir Yanıt to “Sen yanımda olmayınca”

  1. DENIZ GÖZLÜM Says:

    süper biii sirr cok beyendim acip süper hemde tam askimi ve beni anlatiyo onunla ayri olsamda onu cok seviyorum ve bu siiri yazan kisi icin tek söyleyecegim kelime süpersiniz

Bir Cevap Yazın

