Dinle Sözüm – Özlem Özdil

Aşık Düçâri’nin anlamlı ve muhteşem sözleri Özlem Özdil’in bağlaması ve buğulu sesiyle buluşunca ortaya bu güzel deşiy çıkmış… Girişteki ‘şelpe’ için Özlem Özdil’e ayrıca teşekkür…


Dinle sözüm al nasihat
Gözlerinde yaş incidir
Cahil ile etme sohbet
Her sözü bir baş incidir

Mürşit ile haşrolmayan
Dünyasını da ne bilir
Cahilde kem boş söz çok olur
Kendisini derya bilir

Yükün de lalü gevherse
Yıkma boncuğun hanınan
Saraf olmayan ne bilsin
Zanneder her taş incidir

Düçari der yar elinden
Çektiğimi mevla bilir
Boynum keskindir kılıca
Dağlarda taş incidir
Gözlerde yaş incidir

Bir Yanıt to “Dinle Sözüm – Özlem Özdil”

  1. özlem hanım sözler harika yorum ise muhteşem
    ben bu sözleri dinlediğmde
    inanın kendimden geçtim demokrat ve aydın tüm insanların bu sözleri
    ve sizin bu yorumunuzu dinlemelerini
    isterim bu sözlerde kendimden çok şeyler buldum
    ilk dinlediğimde telefona kaydettim sözleri
    bazı kelimeler netanlaşılmıyordu
    ama inanın ezberlemek için bu sözleri
    abartı olmasın
    250 defa dinlemişimdir ve ezberledim
    size çok teşekkürederim
    sizin ve sabahat hanımın hayranıyım size bu iletiyi saat gecenin 12 de yazıyorum
    iyiki varsınız ya not ben alevi değilim ama ruhum alevi
    bu ülkede iyiki
    sizler varsınız
    yoksa halimiz ne olurdu
    bu karanlık zihniyet karşısında
    sizler ışıksınız çok teşekkürler ediyorum recai dolaşır adana dan yazıyorum size

Bir Cevap Yazın

