Bir Dost Bulamadım

Seyyah olup şu alemi gezerim
Bir dost bulamadım gün akşam oldu
Kendi efkarıma okur yazarım
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Bilmem amelimden yoksa özümden
Ah ettikçe kan yaş gelir gözümden
İki elim kalkmaz oldu dizimden
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Kul Himmet üstadım ummana daldım
Gelenden geçenden haberin aldım
Mecnun olup şallar geyip dolandım
Bir dost buldum ama tez akşam oldu

Kul Himmet

Bir Yanıt to “Bir Dost Bulamadım”

  1. Harikulade. Sözleri güzel. Tayfun efendiye bişi demiyom Allah ıslah etsin hepimizi.

Bir Cevap Yazın

