Ben Sana Aşıkmışım

İnsan yaratılırken
Her sızı ve her ahta
Ben seni istemişim

Ruhlar paylaşılırken
O alem-i ervahta
Ben sana verilmişim

Yaşadığım an be an
Her günah ve sevapta
Ben sana sığınmışım

Kurulduğunda mizan
Çekildiğim hesapta
Ben sana katılmışım

Sinesinde dünyanın
Sunduğum her hitapta
Ben seni söylemişim

Her sevap ve günahın
Yazıldığı kitapta
Ben sana yazılmışım

Ömür penceresinden
Attığım her nazarda
Ben seni görürmüşüm

Ölüler ülkesinden
Tuttuğum boş mezarda
Ben seni beklermişim

Gün siyah gecesinden
Yaşadığım hazanda
Ben sana vurulmuşum

Dilin her hecesinden
Binbir şiir yazanda
Ben sana aşıkmışım

dertgâhi
23/08/2008

Bir Cevap Yazın

