Gözüm kesmiyor

sonumuz bu değil mi?
Sessizim ne kadar üzsen de beni
Ağzımı açmaya gözüm kesmiyor
Vurduğun zincirden çözsen de beni
Bırakıp kaçmaya gözüm kesmiyor 

Ne olur git deme kalbimi kır da
Meleyen gönlümü kaptırma kurda
Sıratı geçecek imanım varda
Aşkından geçmeye gözüm kesmiyor

Ne çıkar sararıp solsa da yüzüm
Gönlümde baharsın gelse de güzüm
Çekilmez olsa da sitemin nazın
Başka yar seçmeye gözüm kesmiyor


Cemal Safi

Bir Yanıt to “Gözüm kesmiyor”

  1. hacığa Says:

    seni üzmek değildi benim sözüm
    ağzımı açıp bir halt ettim
    ettiğim sözle zincirlere vuruldum
    bırakıp gitme gözüm kesmiyor

    ne olur gitme kalbimi yakma
    meleyen gönlüne melhem olmak istedim
    sıratdaki geçerken köprü olurum
    aşkından vazgeçmem gözün olurum

    ne çıktıysa birkere soldurdum yüzün
    gönlüne baharım yüzüne gülüm
    çekilmez ettim son bir sözüm
    başka yar sevmeye gözüm kesmiyor
    sensiz hayatı çekmeye gücüm yetmiyor
    sensiz olmaya yürek yetmiyor.

Bir Cevap Yazın

