başlıksız

bu sabah yutkunduracak birşeyler karalamayı denedim uzun zamandan sonra!

korkmalarına gerek yok!
cümlelerimin canı yanmış
kavrulmuş harflerim…
mürekkebi kurumadan
elime aldığım kalemim,
bir harf bile çizemiyor artık!


hasta olduğumu yeni fark ediyorum,
hemde en küçük zerreme kadar
yazamama hastası!
zira söz ummanında kayboluyorum,
çekip çıkartacak kimsem de yok!
Aşk,
susuzluğuma su,
sukutum söz vermişti
yutkundurmadığı zamanlarda!
oysa şimdi
yutkunup sözleme vakti harfleri
cümleleri ve
yutkunduracak haykırışları!
olmuyor,
olmuyor
kafi gelemiyorum!
fırlayacak yerinden kalbim
yazmaya ne çare!

 

mimh@kef MHK

Bir Cevap Yazın

