İç Bakışı II

Allah’ım soru işaretlerini usulca al ellerimden.
Şimdi sus, hiçbir şey söyleme!!!

Ve O hiçbir şey demedi!

Zihnimde Derin Suskunluk
Sus ve şimdi hiçbir şey söyleme!
Biliyorum söylemek istediğin çok şey var.
İçinde ki aşka, acıya, yaşama sevincine ve o burukluğa karşı bir isyanın var.
Zor bir duruş seninki biliyorum.
Haysiyetli duruşunu seviyorum yeryüzünde olup bitenlere karşı.
Ve bunun için her açıdan zor olan haysiyetli duruşunu önemsiyorum.
Biliyorum ki hayatı aşk merkezli görüyorsun.
Aşk, Allah’a inanmak gibidir.
Aşk merkezli hayatını önemsiyorum.
O halde şimdi yemin edebilir misin?
And olsun ki hayata…
Unutuluyorsun.
Sanki yeniden başlıyor.
Kendinle konuşuyorsun hala.
Bitmek bilmeyen sorularla karşı karşıyasın.
Nefret ediyorlar senden bunu unutma!
Her defasında sana yükleniyorlar ve her defasında omuzlarına daha fazla yük bindiriyorlar.
Düşten bahsettiğini söylüyorlar.
Hayali bir kimlik içinde olduğun söylentisi hakim ruhlarında.
Sakın inanma!
“Her şey sen de gizli bir düğüm”
Evet biliyorsun ki kendi gerçeğine ihanet etmenin verdiği acı kaplıyor ruhunu.
Gerçeğine inanmayan insanlara çevrilmiş olmanın verdiği umutsuzluk dolduruyor hayatını…

Allah’ım soru işaretlerini usulca al ellerimden.
Biliyorum ki söylemek istediğin çok şey var.
Bir göz yaşını, bir bakışı görüyorsun sonra bir çığlık,
Bir çocuk sesi kulağına çarpıyor.
Kendi kendine savaşarak yürüyorsun yollarda.
Ve savaş sen bittiğinde bitiyor ancak…
Şimdi sus, hiçbir şey söyleme!!!

Ve O hiçbir şey demedi!

Arşivimden

Bir Cevap Yazın

