gidiyorum bu şehirden

Kadıköy de Gece

elveda sana sevdiğim şehir
arkamdan ağlamayacağanı biliyorum
ama gözlerime bir bakabilseydin
için sızlardı biliyorum
bu yüzden,gecenin en karanlık saatinde gidiyorum
kal deme

bu gece gidiyorum bu şehirden, sevdiklerimden
ya sen bana bir gömlek fazla geldin
ya da ben eksik kaldım
çok sevdim seni
gece yanan ışıklarını
cıvıl cıvıl sokaklarını
seninle sevdim güneşin doğuşunu,batışını
sanki bir tek seninle yaşamışım gibi
sanki,ilk gördüğüm,yada son göreceğim senmişsin gibi
çok sevdim seni
sanki senden başkasını sevmeyecek gibi

bu gece gidiyorum bu şehirden
yani senden
yani bu hayattan
gidiyorum
beni bu şehre bağlayan son düğüm sendin
belki sen çözülmedin
ama ben gidiyorum
kaybettim,direnemedim
elveda sana sevdiğim şehir
arkamdan ağlamayacağanı biliyorum
ama gözlerime bir bakabilseydin
için sızlardı biliyorum
bu yüzden,gecenin en karanlık saatinde gidiyorum
kal deme
zaten hiç demedin ki. belki bir kere söyleseydin…
arkama bakmıyorum
el sallaman boşuna
dönüp bakacak olursam taş olurum gidemem biliyorum
hem ağladığımı görmeni de istemiyorum
ve işte gidiyorum

ne olur kal deseydin
gitmez kalır,dizinin dibinden hiç ayrılmazdım

Arman Hamalyan

Bir Cevap Yazın

