Hasret Türküsü / Gökmen

Gel de bitsin hasret bunca yıl oldu
Bahar geldi geçti zemheri oldu
Dizde takat kalmadı dilim lal oldu
Teller kopuk, mızrap kırık, sözüm dar
Yüz yüze gelmeden ölmekte mi var

Özüne sözüne kurban olduğum
Yoluna izine yüzüm sürdüğüm
Gündüz düşlediğim gece gördüğüm
Yollar uzak, mevsim soğuk, hava kar
Yüz yüze gelmeden ölmekte mi var

Gönlüm sürgün oldu gurbet ellere
Yüzüm gülmez oldu ömür geçti de
Son bir defa görsem dünya gözüyle
Sesim buruk, yüzüm soğuk, içim har
Yüz yüze gelmeden ölmekte mi var

Özüne sözüne kurban olduğum
Yoluna izine yüzüm sürdüğüm
Gündüz düşlediğim gece gördüğüm
Yollar uzak, mevsim soğuk, hava kar
Yüz yüze gelmeden ölmekte mi var…

 

Bedirhan Gökçe

43 Yanıt to “Hasret Türküsü / Gökmen”

  1. çok harika bir ses tesekürler

  2. tahir hoca Says:

    gülen yar ı da bir dinleseydik……….tek kelime ile enfesssssssssss……….

  3. gercekten cok güzel yorumlamış bu kadar güzel yorumlayacak birinin daha olacagını sanmıyorum agzına saglık ……

  4. hakıkaten cok guzel yorumlanmıs supermıs

  5. söyleyen güzel peki ya sözler (müthiş) biraz düsünmek gerek …

  6. çok güzel bir ses,çok güzel bir şarkı.bu şarkıyı çok aradım en sonunda buldum.tek kelimeyle harika

  7. saffet karakas Says:

    bence bu bır hak ve sanat sevdasından meydana cık mıştır

  8. gökmen yine her zamanki gibi harikasın başarıların devamını diliyorum seni çok seviyorum

  9. ya hiç tvde görünmüyo gökmen..türkiyeye böle ses gerek…

  10. emeği geçen herkese çok teşekkürler… çok güzel umarım bunun gibi daha çok oluşturulur…

  11. dört dörtlük

  12. Sözler ve beste çok güzel, yorum ise mükemmel olmuş. Ağzına sağlık. Yüreğimizi okşadın. Yüreği temiz sevgilerle dolu herkese kucak dolusu sevgiler.

  13. teşekkür ederim harika olmuş alıntı yaptım hakkınızı helal edin ..nice güzelliklere imza atmanız duası ile…

  14. cadı kız özlem Says:

    bu kadar guzel yorum dınlememıstım sesınıze saglık

  15. şahide Says:

    TEK KELIMEYLE HARİKA .YENİLERİNİ BEKLİYORUM

  16. KADRİYE Says:

    SADECE AKLINIZ VE DILINIZLE DEGIL GONLUNUZLE SOYLEDINIZ ICIN ALLAH RAZI OLSUN.YUREGINIZLE SOYLICENIZ NICE PARCALARA

  17. helall olsun süper sözler süper yorum vallaaha arkası arkasına dinliom 1 haftadırsüper anlamlı parça yaaa allah yolunu açık etsin baba bedirhan gökçe yine yapmış yapacağını vallaha helallll………

  18. yaaaa abiii nasıl yorum bu yaaaa manyakkk olmuş parça şerrefsizim hasta kaldım parçaya yeniden aşık oldumm yaa manitamı düşünüom yaa sürekli dinleyince ben edirneli ilkay kıymet seni çok seviyom kızımm anlaa artık yeter beeee nedir buuuu offffffffffffffffffff…….

  19. şarkı çok güzel sevgilmden ayrıldım bana çok anlamlı gelio şarkı vallaha insan intihar eder bu parçada

  20. müthiş bir yorum ve ses.hani şair diyor ya bana bir türkü söyle notayı utandıran.bu türkü de öyle bir türkü.saygılar Erzurumlu faruk

  21. abi bu anlamlı bestenız bazı seylerı bılen ınsanlar ıcın cok anlamlı agzınıza yuregınıze saglık…..ithaf ettıgınız buyuk insana da sonsuz saygı we hörmetler…Rabbim yolunuzu acık etsın ınsAllah

  22. ÇOK SÜPER OLMUŞ BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUZZZ

  23. crazy girl Says:

    accayip perfect muhteşem olan ses güzel die buşarkı mükemmel olmuş gökmen bir albüm çıkarsın ilk alacak kişi ben olurum:)

  24. supeerrrrrrrrr bır yorum ses muthış basarılar

  25. şarkı çok güzel olmuş ama kimin için yazldğda önemli ..anlamak lazım……………

  26. tebrık ederım sozler ve muzık harıka agzınıza saglık gece gunduz dınlıyorum ekranlarda sızı gormek ıstıyorum ıyı calısmalar

  27. muhabbet denilen acıyı cekmenin ne tatlı oldugunu anlıyorum ben bu parcadan Allah razı olsun.

  28. bn bunu şiir olarak söLedmm süper olduu eLLerinize sağLıkk kardeşş

  29. ağrılı Says:

    bu şarkıyı her dinlediğimde farklı dünyalara gidiyorum benim için çok özel bi yere sahip

  30. dinlemesini bilene çoook süper bi müzik yorum harika el değmemiş toz konmamış aşklara gelsin anlaayana!!!!

  31. yaa tek kelimyle on numara parça sanat kulağı olan bi insan bu rahatlıkla anlar söz_bedirhan gökçe yakışır çok anlamlı sözler

  32. bu güzel şarkyı bidenem atakan a armağan ediyorum…kendisi askerde de..

  33. super olmus

  34. ismail bektaş Says:

    Efendimizi hatırlatan hatırlatırken onun özlemiyle ağlatan, ağladıkça rahatlatan çalışmaları gönülden destekliyorum, bunları herkim yapıyor ise onların hepsinden Allah razı olsun yaptıklarının mükafatını Allah (c.c.) ziyadesiyle versin Amin.

  35. burda ozlenen peygamberimiz ozlem ona arkadaslar super bi yorum
    agzina yuregine aglik

  36. fekalade bir eser her kim icin söylenmiş ise ben peygamberimiz efendimiz s.a.v icin algılıyorum rabbim ona layık ümmet kendine de layık kul eylesin mahşerde efendimizin sancağı altında toplananlar dan eylesin inşallah

  37. S.a herkese…Daha dün antalyadaki 4.bahar şenligimizdeydi gökmen abimm canlı canlı dinliyebildim bütün sarkılarını özelliklede bunu ağzına yüreğine sağlık güzel insann….Bu şarkıyı abimiz hoca efendiye yazmıss Rabbim onada sağlık sıhhat versin basımızdann eksik etmesinn ne zmn dinlesem duygulanırımm Selametle kalın…..

  38. Harika bi ses ve yorum ağzına sağlık gökmen bedirhan gökçeninde kalemine sağlık

  39. kardeşim gökmen yorumlarını çok begeniyorum,başarılarının devamını dilerim

    saygılarımla

  40. ÇOK HOŞ BİR ŞARKI TEŞEKÜRLER

  41. furkan önal Says:

    sesine ve yüregine saglık abim daha yeni parçalarını bekliyoruzzzzzzzz YoZgAtLı …..

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

